fbpx
Hjem » Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Virksomhedsoplysninger
OceanReady.dk ApS
Badstuen 14A, 5700 Svendborg
CVR: 35776672
www.oceanready.dk

Disse salgs- og leveringsbetingelser er gældende for alle tilbud, bestillinger og leverancer af produkter og tjenester fra OceanReady.dk

Kundeservice og kontaktinformationer

Ved spørgsmål om vores tjenester, betalinger eller andre forespørgsler, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice:

E-mail: hej@oceanready.dk
Telefon: + 45 29 88 41 30

Ydelser og produkter

OceanReady.dk tilbyder primært to typer af services:

Services som polering, sandblæsning, vinterkonservering af motorer etc.
Vinteropbevaring
Køb af vinteropbevaring er kun muligt sammen med en eller flere af vores services som en samlet bestilling.

Bestilling

Bestilling kan foretages online eller gennem telefon/mail

Ved bestilling forpligter kunden sig til betaling, eventuelt direkte ved bestillingen

En ordre anses for modtaget, uanset om betaling er gennemført eller ej

Betalingsvilkår

Betaling foregår i to faser:

Ved bestilling af services betales 20% (afrundet) ved bestillingstidspunktet.

For vinteropbevaring betales det fulde beløb ved bestilling

Restbetaling for services foretages på dagen eller senest 2 dage efter arbejdet er udført, hvorefter slutfaktura udstedes.

Eventuelt ekstraarbejde tilføjes den endelige faktura og betales som en del af den afsluttende betaling.

Kunden får betalingsinformation via e-mail 2 dage før betalingstræk.

Privatkunder og erhvervskunder kan betale med bankoverførsel eller MobilePay.

Kunden modtager faktura for både depositum og den endelige betaling

Manglende betaling indenfor fastsatte frister medfører renter og gebyrer ifølge lovgivningen.

Kunden kan ikke modregne krav i betalingen til OceanReady, og modregning er ikke tilladt.

Reklamationer eller klager giver ikke ret til at tilbageholde betaling for leverancer.

Fortrydelse og annullering af ordre

Annullering mindre end 21 dage før aftalt arbejde medfører et gebyr på 3.500 DKK for planlægning og koordinering.

Det er muligt at ændre aftalen, hvis nødvendigt. Ved ændring senere end 48 timer før aftalt tid, pålægges et gebyr på 2.500 DKK.

Aflysning af aftale

Aflysning skal ske senest 48 timer før aftalt tid, hvis arbejdet er aftalt indenfor 14 dage fra bestilling.

Senere aflysning medfører et gebyr på 2.500 kr. i tabt arbejdsfortjeneste.

En aflysning betragtes som en omrokering af aftalen, ikke en annullering.

Levering

Tjenesten udføres til aftalt tid og sted. Vi forbeholder os retten til at afvise tjenesten under visse betingelser (f.eks. sikkerhedsforhold, vejrbetingelser).

Ved annullering under disse omstændigheder refunderes betalingen.

Reklamationsret

Utilfredshed med leveret service skal meddeles inden for 72 timer efter arbejdets udførelse.

For vinteropbevaring gælder dette efter udlevering/hentning af båden.

Har kunden flyttet båden eller er sejlads påbegyndt, er reklamationstiden 24 timer.

Vi vil forsøge at afhjælpe problemet efter bedste evne.

Ændring af aftale

Såfremt Oceanready har igangsat en opgave, og det viser sig, at opgaven ikke kan fuldføres på grund af omstændigheder relateret til kunden, forbeholder Oceanready sig retten til at fakturere det fulde beløb for opgaven. Oceanready er dog forpligtet til at fuldføre opgaven, når kunden er klar og efter kundens nærmere anvisninger.

Ansvarsbegrænsning

Virksomheden er ikke ansvarlig for skader forårsaget af uforudsete hændelser eller force majeure.

Fortrolighedspolitik

OceanReady.dk værner om dit privatliv. Se vores fortrolighedspolitik for yderligere information.

Databehandling og cookie-politik

Behandling af personoplysninger hos OceanReady fremgår af vores persondatapolitik, tilgængelig på OceanReady.dk.

For information om cookies, se vores cookie-politik på hjemmesiden.